قِلـــــــــــــقِلـــــــــک

قِلـــــــــــــقِلـــــــــک
مدیریت: مسلم قبیتی
قالب وبلاگ
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آچار فرانسه و آدرس onlysoft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دختر عموم 3 سالشه.یه بار دیدم دستش تا آرنج کردم تو دماغش و محتویاتشو در میاره و میزنه تو رگ!!!!
بهش چشم خیره رفتم که بفهمه کارش زشته ،میگه بهم چیه؟ تو میخوای بیا بخور!!!!!!!!
خدا به داد نسل آیندمون برسه با این اژدهاها:l

فرستنده : smj13

*******************

نمیدونم چرا این زنا اینقدر بی جنبه هستن؟؟؟؟
بر اثر یک اشتباه سهوی من کارت عابر بانکمو دادم به خانمم که بره خرید کنه و تا کنون اثری از آثار عابر بانکم در دست نیست!!!!!!!!!!
خدارو شکر حساب اینترنتیم فعاله خخخخخخخخخخ:)

فرستنده : smj13

******************

مامان و بابام دارن شطرنج بازی میکنن! بابام یه لحظه رف دستشویی!!
مامان؛ پیس پیس، امیـــــر بیا کمکم کن!
من؛ این سربازشو بزنی، بعدش رخشو نفله میکنی، وزیرشو میندازی بیرون!!
مامان؛ خو چه کاریه؟؟ الان رخشو میندازم بیرون!
میگم؛ یعنی این بازی جوانمردانت تو حلقم!
بابام اومدش!
مامانم؛ سیاوش! امیــــر رختو انداخ بیرون که من الان وزیرتو بکشم!!
بابام؛ امیــــر خعلی عقده ای هستــــی ! متقلب چرا میای بازی منو مامانتو گند میزنی؟؟
مامان؛ ولش کن بیا بقیه شو بازی کنیــــم!!
من:|
بابام:|
احسان قائم مقامی:|
تو خونواده ما عشقٍ به فرزند همش داره رایحه میده!
مامانٍ راستگـــوٍ داریم؟؟

فرستنده : امیر21
****************************

تو آرشـــیوٍ وسایلٍ بچگیم چنتا شیطونک(نه Shey2nakگل پسرٍ خودمون ههههه) پیدا کردم نیشونٍ داداشٍ5سالم دادم، میگم ایــمان اینا برا 4یا5سالگیم بوده میدمش تو فقط خرابشون نکنی پاش خاطره خورده! خدا شاهده برگش گف؛
چقدر عقب مونده بودی امیــــر! سقفٍ آرزوهات همش پنجره اس، صعود کردی!! من اینا رو میخوام چیکا؟؟
خلاصه حرفی زد که از دشمن نخورده بودم!
داداشٍ مسخره گرٍ داریم؟؟؟

فرستنده : امیر21
*************************

رفتم خونه مامان بزرگم!! میگه؛ امیــــر بیا بشین کارت دارم!
من؛ بله؟؟
میگه؛ این لباساتون مدلش چیه؟؟
من؛چطو مگه؟؟
میگه؛ آخه دخترایٍ همسایه هامون میگن نوه هات پرپرن؟؟
میگم؛ پرپر یعنی چی اونوخ فحش دادن ؟؟
مامان بزرگ؛ هیچی آخه میگن نوه هات لباساشون خیلی قشنگه مثٍ پرپرا میمونن، حیف که موهاشونو خشن(فشن) نمیکنن!!
میگم؛ رپر؟؟
میگه؛ آرههههه!! مخصوصاً تو و بنیامین(پسرخالم)!
من؛ خوشم نیومد چقد بی جنبه ان!!
میگه؛ جهـــــنــم که خوشت نیومده اونا از تو خوششون اومده!! درضـــمن هر وخ میای اینجا موهاتو مثٍ همونی که گفتی درس میکنی!! شیر فهم شد؟؟
من؛|
بنیامین؛|
پرپر؛|
سعید پانته؛|
تهی؛|
مامان بزرگٍ دااااااااااریــــم؟؟

فرستنده : امیر21
*************************

دیدم یه شماره غریب اس ام اس داده
" سلام آقا خوشگلـــه ، با من دوست میشی ؟ "
با خودم گفتم حتما باز مريم داره با یه شماره غریب امتحانم می کنه
بی خیال هم که نمیشه زدم
" نه .. لطفا مزاحم نشید ، من دوست دخدر دارم .. رابطمم باهاش خیلی خوبه "
زد :
" جدا ؟؟ چه پسر با معرفتی ! کاشکی با من دوست میشد این آقا پسر ، اسمش چیه حالا ؟ "
زدم مريم و گفتم دیگه هم اس ام اس ندید لدفن
زد :
" حالا خیلی هم جـَو فردین بازی و معرفت نگیرتت بابا ! پدرتــم ، این شماره ی همکارمه ، خواستم بگم من گوشیم خاموش شده , خواستی بیای دنبال ماشین به این زنگ بزن
من کافه ی بغل ادارم ،
راجع به مريم خانومم اومدم خونه مفصل به خدمتت می رسم !

فرستنده : Shey2nak
***********************

ديشب توخواب احساس ميكردم توكوچه أم هرچي خودموجم ميكردم گرم نميشدم.ازخواب بيدارشدم ميبينم بابام تورخت خواب من خوابيده من اينورتوسرمادارم مث ...ميلرزم.
باباي اولاد دوسته داريم؟
ازاين ميترسم قحتي شه من وداداشمو بخوره!

فرستنده : darcknes star




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:42 ] [ مسلم قبیتی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

اعتقاد اصلی هممون اینه که باید بخندیم تا دنیا رو زیبا کنیم ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1